luni, 13 iulie 2009

La C’arte

Când am citit sâmbătă post-ul lui Virgil despre noua librărie-ceainărie La C’arte am început să ţopăi: în sfârşit există şi în Craiova o librărie unde poţi să serveşti ceva în timp ce te delectezi cu vreo carte. O librărie unde nu se uită nimeni urât la tine dacă te uiţi mai mult printr-o carte înainte s-o cumperi. O ceainărie unde te poţi duci să îţi petreci timpul într-un mod cu totul aparte. Un fel de Cărtureşti.

Am vrut să mă duc de duminică, dar am aflat că era închis, aşa că a trebuit să aştept până azi. Planul iniţial era să mă duc de dimineaţă acolo, însă la mine azi dimineaţă a însemnat pe la ora 13.30 – 14. Aşa că m-am întâlnit cu Anca (Anca de la filmetari.com) acolo pe la ora 15. Iniţial, credeam că această librărie era în zona Lipscaniului, fiindcă nu citisem foarte atent adresa, însă cu puţin ajutor am ajuns unde trebuia. Adică la intersecţia dintre A.I Cuza cu România Muncitoare, aproape de ING-ul de-acolo (vezi harta asta , asta sau asta).

Localul e mai mic decât apare în poze, însă e foarte ok: are multe cărţi (noi), volume interesante şi care merită atenţie. Mesele sunt ca şi scaunele, din lemn, de 4 persoane. Nu e un local mare, cum e de exemplu Velvet, dar când te duci să citeşti te duci de obicei singur sau cu încă o persoană, nu cu gaşca ) Fumătorii au loc pe un balcon micuţ, cu vedere spre centru. Te cam bate soarele-n cap pe timpul zilei, însă poţi face cu schimbul cu cineva şi-i ok.

Cel mai mult mi-a plăcut cafeaua americană de-acolo. E o cafea lungă, foarte uşoară, cu scorţişoară. Am băut două căni de dimensiuni apreciabile fără probleme. Anca a încercat un ceai verde (în care a scăpat bricheta, dar asta nu se spune ) ), servit într-o cană foarte mare

Abia aştept să mă mai duc pe-acolo. Probabil o să devin client fidel, dat fiind faptul că îmi doream de mult aşa ceva. Plus că au şi WIFI (pe care încă nu l-am încercat)

Sursa : http://afaith.eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu