vineri, 31 iulie 2009

Bornescu: "Sunt trist ca am plecat de la Craiova"



Aflat in litigiu cu Universitatea Craiova, portarul Mircea Bornescu regreta modul in care trebuie sa se desparta de gruparea din Banie, pentru care spune ca a pus mult suflet.

"La Craiova chiar era o familie adevarata, in timpul liber stateam cu familiile impreuna. Sunt trist ca am plecat de la Craiova, pentru ca am petrecut ani frumosi acolo, am jucat cu sufletul, cu toata dragostea mea, a declarat Mircea Bornescu la Antena 1.

Pana isi va solutiona litigiul cu echipa din Banie, Bornescu este bona pentru copilul sau si se pregateste la baza Pro Rapid, avand sanse mari sa evolueze in Giulesti din sezonul urmator.

"Dimineata ma trezesc, merg la sala ma antrenez, dar acum sunt si bona, trebuie sa imi fac bine programul. E mult mai greu sa fiu bona, dar o fac cu placere. Acum astept pana pe 4 august cand voi avea o noua intrevedere la Liga Profesionista de Fotbal si voi vedea daca raman jucator liber. Cu Rapid a fost o discutie amicala, nu e nimic clar inca", a explicat Bornescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu